مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:452021-03-28سياسي

ریزمطالعه در نوروز 1400| طعم متفاوت یک بیسکویت برای حاج قاسم


حاج قاسم در جایی به خوردن بیسکویت برای اولین بار در مدرسه سخن می گوید و از آن به عنوان اولین تجربه خوردن بیسکویت یاد می کند و می نویسد که هنوز شیرینی طعم آن را در کام خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نوروز سال گذشته و امسال به دلیل وجود شرایط خاص و رعایت پروتکل ها اغلب افراد در خانه مانده و از دید و بازدید های مرسوم سال های پیشین خبری نیست.

همین موضوع فرصتی فراهم می کند تا این رسانه برای مخاطبان ایام تعطیل کتاب هایی را برای مطالعه با عنوان ریز مطالعه پیشنهاد دهد؛ کتاب های کوچک و کم حجمی که می شود یک روزه آن ها را خواند.

در این مجال به کتاب از چیزی که نمی ترسیدم زندگینامه خودنوشت شهید حاج کتاب حاضر را اینگونه توصیف می کند: کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگینامه ای است که حاج قاسم با دست مجروحش نوشته است.

این داستان شخصیت مردی است که از دل روستایی دور افتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و گیرای خودش را برایتان روایت کرده است.

این داستان شکل گیری مردی است که از چوپانی به جایگاهی رسید به بلندای آسمان ها، خیلی دوست دارم آنان که حاج قاسم را در لباس نظامی دیدند بدانند که او چگونه بزرگ شد.

از چیزی نمی ترسیدم آغاز رسالتی عظیم از شناختن مردی بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزمطالعه در نوروز 1400| طعم متفاوت یک بیسکویت برای حاج قاسم

ریزمطالعه در نوروز 1400| طعم متفاوت یک بیسکویت برای حاج قاسم